מנהיג דאעש מחלים מפציעה אנושה

שלמה ריזל No Comments on מנהיג דאעש מחלים מפציעה אנושה
18:27
30.04.24
איתי גדסי No Comments on איזנקוט מאשים: "חברי קבינט מפעילים סחיטה באיומים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ה'הגרדיאן' הבריטי מדווח מפי מקורותיו כי מנהיג המדינה האיסלמית, אבו בכר אל בגדאדי מחלים מפציעה אנושה לאחר ניסיון חיסול אמריקני לפני כחודש.
 
מאז החלה התקיפה האמריקנית על עיראק לפני כחצי שנה נפוצו מידי פעם ידיעות על מותו או פציעתו הקשה של אל בגדאדי, אולם זו הפעם הראשונה שהדברים מקבלים אישור מעיתון שנחשב כה אמין. 
 
לפי הגרדיאן אל בגדאדי נפצע בתקיפה אמריקנית שארעה ב-18 למרץ על שיירת כלי רכב של הארגון, סמוך לעיירה אל-באג' שבמחוז נינווה בעיראק, סמוך לגבול הסורי. לפי הדיווח מספר מפקדי שטח בכירים נהרגו בהפצצה ולמרות פציעתו האנושה, הצליח בגדאדי להתאושש ממנה. 
 
עוד נמסר כי בשל פציעתו הקשה איבד אל בגדאדי את יכולתו לשלוט על הארגון באופן מלא ומספר סמכויות נלקחו ממנו בשל כך. מנהיגי הארגון האחרים אף כינסו אסיפה מיוחדת למציאת מחליף לאל בגדאדי אך זו הוקפאה בשל החלמתו.
 
ובתוך הארגון ממשיך בהוצאות להורג המוניות מול המצלמות, כשהיום הוצאו להורג 11 שיעים במחוז סלאח א דין שבסמוך לעיר הולדתו של סדאם חוסיין, תיכרית שבמרכז עיראק. הארגון ספג לאחרונה מפלות צבאיות קשות באזור וההוצאה להורג נועדה לרמוז כנראה לאוכלוסיה השיעית באזור את הצפוי לה תחת שלטון הארגון, ובפרט למי שישתף פעולה עם הצבא העיראקי


0 תגובות